آرماند باسی باسی هوم-Armand Basi Basi Homme

عطر ادکلن آرماند باسی باسی هوم-Armand Basi Basi Homme عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنآرماند باسی باسی هوم-Armand Basi Basi Homme عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آرماند باسی باسی هوم-Armand Basi Basi Homme

عطر ادکلن آرماند باسی باسی هوم-Armand Basi Basi Homme،عطری است کلاسیک و در عین حال مدرن و دوست داشتنی که رایحه ای تلخ و شیرین، مردانه و پیچیده را به مصرف کننده ارائه میدهد.

رایحه ابتدایی عطر با بویی نیمه شیرین و کمی چوبی آغاز میشود که حضور گیاه اسطوخدوس حسی سبز، کمی تلخ و شاداب به آن اضافه میکند. با گذر زمان دارچین نیز به این ترکیب اضافه شده و عطر را گرمتر کرده، حس تلخ و منحصربفرد خود را نمایان میسازد و با اضافه شدن رایحه چوب صندل در قسمت پایه تلخی عطر کمی بیشتر از پیش به مشام میرسد در حالی که اسطوخدوس همیشه شانه به شانه باقی رایحه ها حرکت کرده و تلخی ها را بخوبی مهار میکند و حس نیمه شاداب و گیاهی خود را تا انتها حفظ میکند.

بطری و ظرف این ادکلن بیانگر رایحه ای گرم، تند ، چوبی و بسیار خوشایند این محصول می باشد که قابل استفاده ی آقایان زیبا پسند در بهار و پاییز است.این عطر را در گروه خود یگانه کرده است.و توسط Jean-Pierre Bethouart. ایجاد شد.

  • رایحه اولیه: هل ، دارچین ، اسطوخودوس
    رایحه میانی: بخور خوشبو ، لوبیا تونکا ، یاس بنفش ، جوز
    رایحه پایه: وانیل ، مشک ، چوب صندل سفید، سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آرماند باسی باسی هوم

ادکلن آرماند باسی باسی هوم

آرماند باسی باسی هوم

Armand Basi Basi Homme