تام فورد ساهارا نویر-Tom Ford Sahara Noir

عطر ادکلن تام فورد ساهارا نویر-Tom Ford Sahara Noir عطری است با رایحه گرم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد ساهارا نویر- Tom Ford Sahara Noir عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن تام فورد ساهارا نویر-Tom Ford Sahara Noir

عطر ادکلن تام فورد ساهارا نویر-Tom Ford Sahara Noir،الهام گرفته از سنت ها و فرهنگ خاورمیانه ای است که به طور باورنکردنی برای لوکس بودن ، احساسات و کیفیت های ماندگار اهمیت قائل اند.

این محصول خارق العاده با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی سمبلی از احترام و تکریم مراسم های مذهبی می باشد.نام این عطر از اسم یک صحرای بسیار گرم در جهان اقتباس شده است . رایحه ی گرم و تلخ آن که حاصل بخور خوشبو ، عنبر ، بنزویین ، دارچین و پرتقال تلخ موجود در ترکیباتش می باشد بسیار هوس انگیز و مطبوع بوده و برای مصرف در شب های سرد زمستانی و پاییزی انتخاب عالی می باشد.

این محصول که تولید سال ۲۰۱۳ میباشد در مقایسه با دیگر محصولات زنانه تام فورد دارای نوت بوی بسیار خاص و هیجان انگیز می باشد که در ابتدا رایحه بخور آن کاملا به چشم میخورد ولی با گذشت زمان رایحه ای ملایم ترکیب شده از بخور سرد، عسل، رز، لادن و عود کاملا و به وضوح پدیدار می شود.

  • رایحه اولیه : نارنج , سرو , گیاه وج , لابدانیوم
  • رایحه میانی : رز , یاس , دارچین , روایح دودی , موم , پاپیروس
  • رایحه پایه : وانیل , لوبان , لابدانیوم , صمغ گیاهی , کهربا , سدر , عود

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد ساهارا نویر

ادکلن تام فورد ساهارا نویر

تام فورد ساهارا نویر

Tom Ford Sahara Noir