دیور فارنهایت-Dior Fahrenheit

عطر ادکلن دیور فارنهایت – Dior Fahrenheit عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۱۹۸۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر دیور فارنهایت عطری است مردانه و اصیل.

فارنهایت جزئی از تاریخ عطر است و تنها متعلق به دیور نیست . زمانی که تولید شد با استقبالی بی نظیر مواجه شد و یکی از علل آن طراوت خاصی بود که در این  عطر استفاده شده بود ، زیرا در آن دوران هیچ یک از کمپانی ها در عطرهای مردانه خود چنین ترکیبی را به کار نمی بردند و اغلب رایحه ها بسیار سنگین و غلیظ بودند.

یکی از نتایج همکاری «Jean-Louis Sieuzac» و «Maurice Roger» با برند «Dior» فرانسوی که در زمینه خرده فروشی و پوشاک فعالیت می‌کند، تولید عطر «Dior Fahrenheit» در سال ۱۹۸۸۸ بوده است. رایحه این عطر با بوی گرم چرم، دانه تونکا، کهربا، نعناع هندی، مشک و خس خس شروع شده، شما را از میان  گل‌های یاس امین الدوله، میخک صدپر و سوسن، چوب صندل و برگ بنفش عبور داده و به بوی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، زالزالک، گل جوز، سدر، ترنج، بابونه و لیمو می‌رساند. رایحه این عطر در مجموع به بوی چرم و چوب شبیه است. رایحه این عطر، در مجموع حس بوی چرم را به شما می‌دهد. بوهایی که اصالت، اعتماد و رسمیت را یادآور خواهد بود.

عطر دیور فارنهایت – Dior Fahrenheit

عطر دیور فارنهایت (Dior Fahrenheit)، خلاقیت و روحی مدرن از عطر مردانه را به نمایش گذاشت و دیور اثری جاودانه را به دنیای عطر و عطر دوستان تقدیم کرد که جاودانه خواهد ماند . فارنهایت همچنان در صدر ۱۰ عطر پر فروش جهان قرار دارد !

رایحه فارنهایت: هر کس بنا بر شامه خود رایحه ای را در این عطر حس می کند . زمانی که فارنهایت را تست می کنید بعضی افراد رایحه ای با طراوت از خیار به  مشامشان می رسد و عده دیگری رایحه ای مصنوعی و نفت مانند ( البته نه به آن تندی ) را احساس می کنند . طراوت و خنکی ملایم مورد نظر ناشی از اسانس قوی برگهای گل بنفشه در نت میانی است که با شدت به نت اول می آید و با سایر ترکیبات نت ابتدایی نظیر اسطوخودوس ، سدر، نارنگی ، گل بابونه . . . و کمی طعم شیرین خفیف مخلوط می شود.

هر چه زمان بیشتری از تست اولیه می گذرد رایحه چرم در نت انتهایی بیش از قبل خود را آشکار می کند و در اینجاست که فارنهایت کاملاً در تضاد با نت ابتدایی  خود حرکتی رو به گرمی را آغاز می کند و چرمی، سنگین ، با رایحه ای مصنوعی و غلیظ می شود . تندی کمی به همراه عطر چوب در آن به وجود می آید و نت ابتدایی و طراوت آن به میزان بسیار زیادی محو می شود .

مردی در نهایت کمال: روح فارنهایت جمعی از تضادها را در خود دارد . کلاسیک و در عین حال مدرن است . کاراکتری آزاد و رها دارد با این حال بسیار متشخص ، جذاب ، شیک و با نفوذ است . فارنهایت مردی در نهایت کمال و بلوغ و متمایز از دیگران است . مردی پخته که در کنار ساحل غروب خورشید را نظاره می کند.

پس از این تولید موفق ، دیور کلکسیونی از مدل های مختلف فارنهایت را با اسامی و رایحه های متفاوت عرضه کرد Fahrenheit 32 , Fahrenheit Absolute ,Aqua Fahrenheit ترنج ، هاوثورن ، پیچ امین الدوله، جوز ، صندل ، بنفش ، سرو ، نعناع هندی و باقلا مواد تشکیل دهنده ی این عطر می باشد.

  • رایحه اولیه : اسطوخودوس ، ماندارین ، جوز ، سدر ، ترنج ، لیمو ، بابونه ، زالزالک
    رایحه میانی : جوز ، شهد عسل ، گل میخک ، چوب صندل ، برگ بنفشه ، گل یاس ، سوسن ، سدر
    رایحه پایه : چرم

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور فارنهایت

ادکلن دیور فارنهایت

دیور فارنهایت

Dior Fahrenheit