سی کی سکرت آبسشن-CK Secret Obsession

عطر ادکلن سی کی سکرت آبسشن-CK Secret Obsession عطری است تند و ملایم. این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی  سکرت آبسشن-CK Secret Obsession عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی سکرت آبسشن-CK Secret Obsession

عطر ادکلن سی کی سکرت آبسشن-CK Secret Obsession، محصول سال ۲۰۰۸ کمپانی سی کی با رایحه ی گلدار و شرقی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل پاییز می باشد . عطر زنانه Secret Obsession Calvin Klein (سکرت آبسشن کلوین کلاین) که توسط Givaudan و Ann Gottlieb خلق و توسط Eva Mendes تبلیغ شد، با بوی شگفت انگیز ، ملایم و تند خود بسیار مورد استقبال هواداران این کمپانی معروف قرار گرفت.

بطری بسیار زیبا و منحصربه‌فرد طراحی شده است. این شیشه به رنگ قهوه‌ای تیره بوده و مانند بطری‌های نوشیدنی قدیمی ساخته شده است. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. پس از اسپری کردن کلوین کلاین Secret Obsession روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آلوی سیاه، گل رز، جوز هندی و پوست جوز هندی خواهید شد. این ترکیب تند، شیرین و میوه‌ای، شادی و نشاط فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل مریم، یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال، گل ارکیده و یلانگ‌یلانگ ساخته‌شده‌اند. این نت‌ها، آرامش و انرژی مثبت را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. عنبر، چوب صندل، وانیل، چوب سدر، چوب کشمیر، ریشه‌ی زنبق و گیاه افسنطین عناصر سازنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این ترکیب چوبی و گیاهی، آرامش و طراوت را در شما ایجاد می‌کند.

  • رایحه اولیه: آلو برقانی ، گل رز ، جوز ، گل جوز
  • رایحه میانی: گل مریم ، گل یاس ، شکوفه پرتقال ، ارکیده ، یالانگ یالانگ
  • رایحه پایه: عنبر ، چوب صندل ، وانیل ، سدر ، چوب کشمیری ، ریشه زنبق زرد ، برنجاسف کوهی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی سکرت آبسشن

ادکلن سی کی سکرت آبسشن

سی کی سکرت آبسشن

CK Secret Obsession

ادکلن کالوین کلین