آتلیه کلون توباکو نویت-Atelier Cologne Tobacco Nuit

عطر ادکلن آتلیه کلون توباکو نویت-Atelier Cologne Tobacco Nuit عطری است گرم. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون توباکو نویت-Atelier Cologne Tobacco Nuit عطری است مردانه و زنانه و منحصر به فرد.

عطر ادکلن آتلیه کلون توباکو نویت-Atelier Cologne Tobacco Nuit

عطر ادکلن آتلیه کلون توباکو نویت-Atelier Cologne Tobacco Nuit، با رایحه گرمی که دارد برای شب های سرد زمستانی مناسب می باشد.

بطری عطر ادکلن برند آتلیه کلون بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای می گیرد.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت می گیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه : نارنگی یافا , زیره سبز , گشنیز
    رایحه میانی : شکوفه تنباکو , لابدانیوم , صمغ کندر
    رایحه پایه : دانه تونکا , سدر , نعناع هندی

لینکهای مفید:

عطر آتلیه کلون توباکو نویت

ادکلن آتلیه کلون توباکو نویت

آتلیه کلون توباکو نویت

Atelier Cologne Tobacco Nuit