آتلیه کلون سانتال کارمین-Atelier Cologne Santal Carmin

عطر ادکلن آتلیه کلون سانتال کارمین-Atelier Cologne Santal Carmin عطری است گرم و تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون سانتال کارمین-Atelier Cologne Santal Carmin عطری است مردانه و زنانه و شیک.

عطر ادکلن آتلیه کلون سانتال کارمین-Atelier Cologne Santal Carmin

عطر ادکلن آتلیه کلون سانتال کارمین-Atelier Cologne Santal Carmin،بوی شرقی، چوبی و گرمی دارد.طراحی و فرمولاسیون سانتال کارمین را عطرساز مشهور و کاربلد «Jerome Epinette» انجام داده است.

پس از اسپری‌کردن این ادکلن روی پوست و محل نبضتان بوی لیمو، نارنج و زعفران را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی شادی و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‎‌های میانی می‌دهند. چوب صندل، چوب گایاک و مشک عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های میانی هستند. این ترکیب سه‌گانه اعتمادبه‌نفس فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از چوب سدر تگزاس، پاپیروس و وانیل ساخته می‌شوند.

بطری عطر ادکلن آتلیه کلون بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای می گیرد.

بطری سانتال کارمین در همان پلتفرم آشنای عطرهای آتلیه کلون ساخته شده است.روی شیشه در یک کادر قرمزرنگ نام عطر و نشان تجاری آتلیه کلون را مشاهده می‌کنید. این کادر با درپوش بطری همرنگ است.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت می گیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه: زعفران، لیمو ترش، ترنج
  • رایحه میانی: مشک ، چوب صندل، چوب گایاک
  • رایحه پایه: وانیل، سدر، پاپیروس

لینکهای مفید:

عطر آتلیه کلون سانتال کارمین

ادکلن آتلیه کلون سانتال کارمین

آتلیه کلون سانتال کارمین

Atelier Cologne Santal Carmin