آتلیه کلون سیلور آیریس-Atelier Cologne Silver Iris 200 ml

عطر ادکلن آتلیه کلون سیلور آیریس-Atelier Cologne Silver Iris عطری است پودری و گلی و چوبی. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون سیلور آیریس-Atelier Cologne  Silver Irisعطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آتلیه کلون سیلور آیریس-Atelier Cologne Silver Iris 200 ml

عطری خوشمزه و خوشبو که بیشتر از اینکه عطری مشترک زنانه و مردانه باشد، مناسب خانم ها است . رایحه ای تافی مانند و خوشبو و لذت بخش که سر تاسر عطر سیلور آیریس را فرا گرفته است و عطری روزانه و معتدل را به وجود آورده است. کیفیت ساخت خوب  ، ماندگاری خوب و پخش رایحه مناسبش از مزایای این کلون میباشد.

بطری عطر ادکلن آتلیه کلون -Atelier Cologne  بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. درب بطری اندکی کشیده است و روکشی چرمی به رنگ قهوه ای جگری دارد. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای میگیرد.بطریهای ۱۰۰ و ۲۰۰ میل آتلیه کلون دارای درب چرمی به رنگ قهوه ای متمایل به قرمز هستند ولی بطری ۳۰ میل دربی متالیک و براق دارد  که مخصوص مسافرت ساخته شده است.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت میگیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه : انگور فرنگی سیاه , فلفل صورتی , نارنگی
    رایحه میانی : ریشه زنبق , گل ابریشم , برگ بنفشه
    رایحه پایه : مشک , کهربا , نعناع هندی

لینکهای مفید:

ادکلن آتلیه کلون سیلور آیریس

سیلور آیریس

عطر سیلور آیریس

ادکلن سیلور آیریس

Atelier Cologne Silver Iris

Silver Iris

آتلیه کلون سیلور آیریس