آتلیه کلون فیگیر آردنت-Atelier Cologne Figuier Ardent

عطر ادکلن آتلیه کلون فیگیر آردنت-Atelier Cologne Figuier Ardent عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون فیگیر آردنت-Atelier Cologne Figuier Ardent عطری است مردانه و زنانه و منحصر به فرد.

عطر ادکلن آتلیه کلون فیگیر آردنت-Atelier Cologne Figuier Ardent

عطر ادکلن آتلیه کلون فیگیر آردنت-Atelier Cologne Figuier Ardent،از مجموعه ای چهار عضوی است که همگی طراحی و رایحه های خارق العاده دارند.هم خانواده های فیگیر آردنت عبارتند از ماندارین گلیشال،ساد مگنولیا و سدر اطلس.این عطر دارای نت های هل و برگاموت و سدر است که میتواند انتخابی مناسب برای بانوان و آقایان باشد.

بطری عطر ادکلن آتلیه کلون بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای می گیرد.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت می گیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه : ترنج , هل , بادیان رومی
    رایحه میانی : انجیر , فلفل , برگ انجیر
    رایحه پایه : زنبق , دانه تونکا , سدر

لینکهای مفید:

عطر آتلیه کلون فیگیر آردنت

ادکلن آتلیه کلون فیگیر آردنت

آتلیه کلون فیگیر آردنت

ادکلن آتلیه کلون فیگر آردنت

Atelier Cologne Figuier Ardent