آتلیه کلون پایور الکتریک-Atelier Cologne Poivre Electrique

عطر ادکلن آتلیه کلون پایور الکتریک-Atelier Cologne Poivre Electrique عطری است گرم و تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون پایور الکتریک-Atelier Cologne  Poivre Electrique عطری است مردانه و زنانه و جذاب.

عطر ادکلن آتلیه کلون پایور الکتریک-Atelier Cologne Poivre Electrique

عطر ادکلن آتلیه کلون پایور الکتریک-Atelier Cologne Poivre Electrique، استفاده از آن را در روزهای پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌کنیم.

وقتی‌که Poivre Electrique را روی پوست یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع بوی پرتقال تلخ، فلفل سیاه و فلفل صورتی در فضای اطرافتان پخش می‌شود. این ترکیب تند و تلخ هیجان ویژه‌ای را در شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی به‌آرامی جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب فلفل فرنگی شیرین، گل رز ترکی ساخت شده‌اند.در ادامه نت‌های میانی و پایانی جابجا می‌شوند. صمغ Myrhh، چوب سدر، چوب صندل عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند.

بطری به رنگ سفید و مات طراحی شده است. روی بطری در یک کادر آبی‌رنگ نام عطر و نشان زیبای آتلیه کلون را مشاهده می‌کنید.درپوش طلایی و استوانه‌ی عطر درخشش خیره‌کننده‌ای در نور از خودش نشان می‌دهد.

بطری Atelier Cologne بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای می گیرد.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت می گیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه : نارنج , فلفل صورتی , فلفل
    رایحه میانی : رز , فلفل قرمز شیرین , صمغ کندر
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , صمغ درختچه مر , سدر

لینکهای مفید:

عطر آتلیه کلون پایور الکتریک

ادکلن آتلیه کلون پایور الکتریک

آتلیه کلون پایور الکتریک

Atelier Cologne Poivre Electrique