آنتونیو باندراس سکرت گیم-Antonio Banderas Secret Game

عطر ادکلن آنتونیو باندراس سکرت گیم-Antonio Banderas The Secret Game عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آنتونیو باندراس سکرت گیم-Antonio Banderas The Secret Game عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن آنتونیو باندراس سکرت گیم-Antonio Banderas The Secret Game

عطر ادکلن آنتونیو باندراس سکرت گیم-Antonio Banderas The Secret Game، پس از تجربه موفقی که کمپانی آنتونیو باندراس در عرضه و فروش نسخه های The Secret در سال ٢٠١٠ ،The Golden Secret ، در سال ٢٠١١ Her Secret در سال ٢٠١٢  و هر گلدن سکرت در سال ٢٠١٣ به دست آورده بود، در تابستان ٢٠١۵ دو نسخه جدید زنانه و مردانه به تعداد محدود به مجموعه رازهای این کمپانی اضافه کند.

این عطر مردانه اغواگر و پیچیده و پر رمز و راز برای مصرف در طول روزهای گرم پیشنهاد می شود . اگر به بطری The Secret Game دقت کنید، متوجه طرح سوراخ کلید روی آن خواهید شد.

برای باز شدن این قفل و فاش شدن راز The Secret Game باید این عطر را اسپری کنید. به‌محض اولین اسپری از The Secret Game روی پوست و محل نبضتان بوی پوملو، پرتقال ماندارین و سیب سبز را استشمام می‌کنید. بوی این نت‌های شیرین و میوه‌ای شادی و انرژی خاصی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب شکوفه‌ی پرتقال و زیره ساخته شده‌اند. این ترکیب دوگانه هیجان بالایی را در شما ایجاد می‌کنند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب سدر، دانه‌ی تونکا، وانیل و مشک ساخته می‌شوند.

  • رایحه اولیه: گریپ فروت – پرتقال – سیب سبز

رایحه میانی: شکوفه پرتقال – زیره سبز

رایحه پایه: مشک – لوبیا تونکا – وانیل – سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آنتونیو باندراس سکرت گیم

ادکلن آنتونیو باندراس

ادکلن آنتونیو باندراس سکرت گیم

آنتونیو باندراس سکرت گیم

Antonio Banderas The Secret Game