استی لودر مدرن موس چیک-Estee Lauder Modern Muse Chic

عطر ادکلن استی لودر مدرن موس چیک-Estee Lauder Modern Muse Chic عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن استی لودر مدرن موس چیک-Estee Lauder Modern Muse Chic عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن استی لودر مدرن موس چیک-Estee Lauder Modern Muse Chic

عطر ادکلن استی لودر مدرن موس چیک-Estee Lauder Modern Muse Chic، عطری است شیک و خوشبو بر پایه رایحه گل ها که در ادامه نسخه موفق مادرن میوز عرضه شده و آن را شیرین تر و سنگین تر ارائه داده است.

بطری Modern Muse Chic خیلی شیک و مدرن طراحی شده و به‌خوبی در دست بانوان می‌نشیند. روی شیشه نام Modern Muse Chic و نشان تجاری استه لودر به‌خوبی دیده می‌شود. گردن بطری و نازل آن به رنگ طلایی هستند و حس لوکسی به شیشه می‌دهند. درپوش Modern Muse Chic خیلی زیبا طراحی شده و نگین‌های طلایی‌رنگ آن بسیار خیره‌کننده هستند.‌

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و دوست داشتی گل های یاس و مریم آغاز می شود که بسیار طبیعی و دوست داشتنی هستند. با گذر زمان و با قوی تر شدن مشک عطر گرم تر و شیرین تر شده و همزمان رایحه چوب ها اضافه می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و تلخ و چوبی از گل هاست که مدرن و دوست داشتنی و در عین حال کمی تلخ و رسمی است.

  • رایحه اولیه:آلوی سیاه و گیاه درمنه
    رایحه میانی:گل یاسمین، مریم و زنبق
    رایحه پایانی:چوب کشمیر، چوب عود، گل لادن، گیاه پاتچولی، چوب درخت آبنوس، مشک، وانیل ماداگاسکار و جیر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

 عطر استی لودر مدرن موس چیک

ادکلن استی لودر مدرن موس چیک

استی لودر مدرن موس چیک

ادکلن استی لودر مادرن میوز چیک

Estee Lauder Modern Muse Chic