الکساندر جی اوسنت وایت Alexandre J –Oscent white

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت – Oscent white از برند تازه کار و جدید التاسیس الکساندر جی در سال ۲۰۱۲ طراحی و به بازار عرضه شد .

رایحه ی عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت دارای تنالیته ی چوبی ، مشکدار شرقی است که دارای تمی بسیار قوی با ماندگاری بالاست و مورد مناسبی  برای فصل سرد و برفی زمستان بشمار می آید.

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت–Alexander j. Oscent white

در نت ابتدایی این عطر قوی و گیرا نبض بسیار قدرتمندی از حنای گرجستانی به میان آمده و در قلب و در نت میانی لامی ، نعناع هندی و چوب صندل سفید هوش و حواس را از شنونده ربوده و در انتها با رایحه ی حس برانگیز لادن و مشک و رایحه ی دلچسب وانیل ، عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت را دلچسب برای بانوان نیز مینماید .

عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت از سری خانواده ی اوسنت اولین عطر از این مجموعه بوده و با شاهکاری در زمان ماندگاری خود را در ذهن هواداران این برند جای داده است . بطری این محصول که بیانگر رایحه ی قدرتمند درون آن است با درب پوشی برنگ طلایی ، آویزی به رنگ طلا و همچنین منقوش بودن لوگوی برند الکساندر جی در قلب این بطری و نیز طرح حکاکی شده ی نام محصول بر گلوی این بطری همه و همه باعث جذابیت و فریبندگی عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت شده است .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الکساندر جی اوسنت وایت

ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت

الکساندر جی اوسنت وایت

Alexander j. Oscent white