الکساندر جی ل رویال – Alexandre J Le Royal 

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال-Alexandre J Le Royal عطری است تند.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال-Alexandre J Le Royalll عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال-Alexandre J Le Royal

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال – Alexandre J Le Royal در لطافت و طراوتی ناب و فاخر، کار خودش رو شروع میکنه. هل و دارچین شیرین که خبری از تندی اسپایسی اونا نیست،در کنار طراوت و تازگی میوه ها که پس زمینه ی آروم و لطیف چوبی رو هم بخوبی میشه در اون حس کرد بخش آغازین له رویال هستن. این فضای ادویه ای،میوه ای و چوبی تازه و شاداب که خوشمزگی ظریفی در اون جریان داره،با حضوری دوستانه و بی آزار،حدود یه ساعت هاله ای آرامش بخش و توأم با اعتماد بنفس بوجود میاره.

به مرور آکورد چوبی قدرت بیشتری می گیره و عطر حالت کهربایی و کمی خاکی می گیره که خبر از تغییر فضا به سمت و سویی چوبی و خاکی قدرتمند میده.
اما چنین اتفاقی نمی افته و عطر وارد فضایی شاداب تر و تازه تر که کاملا متفاوت از لحظات آغازین عطر هست،میشه.
لیموی آبدار و تازه که فضا رو تلطیف میکنه و ترشی خفیفی هم داره بهمراه حس الکلی قدرتمندی در کنار فضای چوبی-ادویه ای باشکوه و البته لطیفی قرار می گیرن که لمسی از توت ارس،این پیچیدگی مجلل و مفرح رو به اوج خودش میرسونه.
این در هم تنیدگی با وقار و ملایم سیتروسی-الکلی و اسپایسی-چوبی تا مدتها موجبات انبساط خاطر رو فراهم میکنه و در انتها حس خزه ای و خاکی خفیفی به خودش می گیره .

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال – Alexandre J Le Royal مثل اسم و شیشه ی با عظمت و فاخرش،حس لوکس و شیکی داره که سرشاره از لطافت و آرامش و اعتماد بنفس. یه عطر بسیار باکیفیت که یونیک نیست اما محشر و سرور آوره.پخش متوسط و ماندگاری ۶-۷ ساعته داره.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الکساندر جی ل رویال

ادکلن الکساندر جی ل رویال

الکساندر جی ل رویال

Alexandre J Le Royal