تام فورد نرولی پورتوفینو-Tom Ford Neroli Portofino

عطر ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو-Tom Ford Neroli Portofino عطری است با رایحه خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد نرولی پورتوفینو- Tom Ford Neroli Portofino عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو-Tom Ford Neroli Portofino

عطر ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو-Tom Ford Neroli Portofino،عطری است بسیار طبیعی و خوشبو بر پایه رایحه بهارنارنج و مرکبات.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و بسیار شاداب بهار نارنج و ترنج آغاز می شود که حالتی مرکباتی، گلدار، تمیز و صابونی مانند داشته و حسی بسیار دلنشین را بوجود می آورند.با گذر زمان تغییر چندانی در رایحه صورت نمی پذیرد اما شیرین مشک کمی بیشتر شده و رایحه بهارنارنج نیز کمی قویتر می شود.

طراحی و فرمولاسیون این ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۱ توسط عطرساز مشهور « Rodrigo Flores-Roux» انجام شد. اگر به طراحی شیشه‌ی این عطر دقت کنید، به‌سرعت جذب رنگ خاص آن خواهید شد. روی این شیشه‌ی فیروزه‌ای، یک پلاک طلایی‌رنگ قرار گرفته که روی آن نام تام فورد و در زیر آن نام نرولی پورتوفینو را مشاهده می‌کنید. در بطری همانند یک چتر زیبا روی بطری سوار شده و وزن بسیار خوبی به ترکیب کلی این عطر بخشیده است.

  • رایحه اولیه : نارنج , لیمو ترش , ترنج , اسطوخودوس , رزماری , نارنگی ماندارین
  • رایحه میانی : بهارنارنج , شکوفه پرتقال , یاس
  • رایحه پایه : گل ختی , سنبل ختایی , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد نرولی پورتوفینو

ادکلن تام فورد نرولی پورتوفینو

تام فورد نرولی پورتوفینو

Tom Ford Neroli Portofino