تام فورد نویر د نویر-Tom Ford Noir de Noir

عطر ادکلن تام فورد نویر د نویر-Tom Ford Noir de Noir عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فوردنویر د نویر- Tom Ford Noir de Noir عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن تام فورد نویر د نویر-Tom Ford Noir de Noir

عطر ادکلن تام فورد نویر د نویر-Tom Ford Noir de Noir، محصولی متفاوت و جدید از کمپانی تام فورد است که با رایحه ی گرم و رویایی خود برای مصرف در میهمانی های شبانه در فصل سرد زمستان پیشنهاد می شود. اگر اهل خریدن عطرهای گران‌ قیمت هستید و در پی عطری می‌گردید که با همسرتان به‌طور هم‌زمان و مشترک استفاده کنید، Noir de Noir می‌تواند از گزینه‌های نخست خرید عطر برای شما باشد.

نویر د نویر عطری است جذاب و گرم که شروعی شیرین و دوست داشتنی حاصل از ترکیب رایحه شکلات، وانیل و گل رز را ارائه میدهد و حضور نعنای هندی تندی و تلخی ضعیفی را نیز در این میان ایجاد میکند.

با گذر زمان رایحه تغییرات زیادی نداشته و حالتی خطی را تقریبا تا انتها حفظ میکند و تنها تغییر ایجاد شده در قسمت پایه قویتر شدن نعنای هندی است که حسی خاکی مانند به ترکیب اصلی شیرین و شکلاتی عطر و همراهی مشخص گل رز اضافه میکند تا رایحه تلخ تر و جدی تر شود.

روی بطری تیره و تاریک این عطر، یک پلاک طلایی کار شده است. روی این پلاک، نام TOM FORD و در پایین آن NOIR DE NOIR با رنگ تیره چاپ شده و دیده می‌شود. در بطری مانند یک چتر روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند.

  • رایحه ها: رز , وانیل , خزه درخت بلوط , زعفران , قارچ توبر , عود , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد نویر د نویر

ادکلن تام فورد نویر د نویر

تام فورد نویر د نویر

ادکلن تام فورد نویر دی نویر

Tom Ford Noir de Noir