تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک-Tom Ford White Musk Collection Urban Musk

عطر ادکلن تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک-Tom Ford White Musk Collection Urban Musk عطری است با رایحه شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک- Tom Ford White Musk Collection Urban Musk عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک-Tom Ford White Musk Collection Urban Musk

عطر ادکلن تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک-Tom Ford White Musk Collection Urban Musk،عطری است متفاوت بر پایه رایحه مُشک که شروعی نسبتا گرم و نیمه شیرین از رایحه مشک و عسل دارد که مشک در این عطر حالتی کثیف، چرکین و حیوانی مانند را تداعی میکند و جدا از جذابیت رایحه ای منحصربفرد و خاص به عطر میبخشد.در کنار این دو رایحه ضعیفی از میوه آلو نیز قرار دارد که مدت کوتاهی حضور داشته و به سرعت ناپدید می گردد.

با گذر زمان شیرینی عطر کمی افزایش پیدا کرده و رایحه گل یاس نمایان میگردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و گرم از ترکیب مشک و عسل میباشد که حس گلدار و لطیفی از یاس با آنها ترکیب شده است.

در سپتامبر ۲۰۰۹ کمپانی تام فورد با ارائه مجموعه ای از چهار عطر مخصوص خود بار دیگر بازار را زیر سلطه ی خود قرار داد . این چهار عطر به نام های Urban Musk و Musk Pure و White Suede و Jasmine Musk محصولاتی بسیار مناسب برای بانوان خواهد بود.

تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و به استثنای روزهای گرم تابستان در باقی فصول سال قابل استفاده است.

  • رایحه ها : آلو , یاس , فلفل , زیره , روایح دودی , لوبان , عسل , گل ختی , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک

ادکلن تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک

تام فورد وایت ماسک کالکشن آربن ماسک

ادکلن تام فورد وایت ماسک کالکشن اوربن ماسک

ادکلن تام فورد وایت مشک کالکشن اوربان مشک

ادکلن تام فورد اوربن مشک زنانه

ادکلن تام فورد اوربن ماسک

Tom Ford White Musk Collection Urban Musk

Tom Ford Urban Musk