تیری موگلر ای من پیور هاوانا-Thierry Mugler A*Men Pure Havane

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور هاوانا-Thierry Mugler A*Men Pure Havane عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور هاوانا-Thierry Mugler A*Men Pure Havane عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور هاوانا-Thierry Mugler A*Men Pure Havane

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور هاوانا-Thierry Mugler A*Men Pure Havane،عطری است شاداب ، گرم  و شیرین و میوه ای با محوریت رایحه تنباکو و وانیل با ظاهری جذاب.

طراحی و فرمولاسیون Havane را عطرساز مشهور و برجسته «Jacques Huclier» انجام داده است.بطری A*Men Pure Havane بسیار زیبا و ساده طراحی شده است. روی بطری A*Men Pure Havane یک ستاره‌ی بزرگ را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری از روی این ستاره به‌خوبی دیده می‌شود.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) آلبالو مانندی آغاز میشود که حسی سبز، گیاهی و در عین حال تلخ از تنباکو و حس گرم و شیرینی از عسل با آن ترکیب شده اند. با گذر زمان رایحه عطر با حفظ گرمای خود شیرینی وانیلی مانند پیدا میکند و رایحه شیرین و میوه ای آلبالویی نیز همچنان بوضوح به مشام میرسد. در قسمت پایه حس خاکی و تند و تیز ملایمی از نعنای هندی نیز به جمع دیگر روایح میپیوندد اما بدلیل قدرت زیاد حس میوه ای و حس سبز تنباکو و همچنین شیرینی وانیل جایی برای عرض اندام پیدا نمی کند.

  • رایحه اولیه : تنباکو , عسل
  • رایحه میانی : وانیل , کاکائو , نعناع هندی
  • رایحه پایه : لابدانیوم , بوته وحشی جاوی , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن تیری موگلر ای من پیور هاوانا

ادکلن تیری موگلر ای من پیور هاوانا

تیری موگلر ای من پیور هاوانا

تیری ماگلر ای من پور هاوانه

تیری موگلر ای من پور هاوان

Thierry Mugler A*Men Pure Havane