تیری موگلر ای من گلد ادیشن-Thierry Mugler A*Men Gold Edition

عطر ادکلن تیری موگلر ای من گلد ادیشن-Thierry Mugler A*Men Gold Edition عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن تیری موگلر ای من گلد ادیشن-Thierry Mugler A*Men Gold Edition عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن تیری موگلر ای من گلد ادیشن-Thierry Mugler A*Men Gold Edition

عطر ادکلن تیری موگلر ای من گلد ادیشن-Thierry Mugler A*Men Gold Edition،از نظر رایحه شباهت بسیار زیادی با نسخه کلاسیک و بینظیر ای من دارد که در این نسخه به جای قالب پلاستیکی دور شیشه از قالب طلایی رنگ و فلزی استفاده شده است.

روی بطری طلایی‌رنگ A*Men Gold Edition یک ستاره‌ی بزرگ و آبی‌رنگ دیده می‌شود. این شیشه بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی عطر را اسپری می‌کند. برای استفاده از این عطر نیازی به برداشتن درپوش آن ندارید. برای این منظور کافی است یک فشار کوچک روی نازل آن وارد کنید.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین وانیلی و حس گرم و کمی تلخ کاکائو و قهوه آغاز میشود که تند و تیزی نعنای هندی به وضوح در میان رایحه های شیرین استشمام میشود و تلخی و حس مردانه به شروع عطر میدهد. با گذر زمان رایحه تغییر زیادی ندارد اما حس شیرین و وانیلی کمی ملایمتر شده و با قدرتمندتر شدن قهوه و نعنای هندی تلخی عطر کمی بیشتر می شود.

  • رایحه اولیه : اسطوخودوس , نعناع
  • رایحه میانی : سدر , نعناع هندی
  • رایحه پایه : دانه تونکا , قهوه , بوته وحشی جاوی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر ای من گلد ادیشن

ادکلن تیری موگلر ای من گلد ادیشن

تیری موگلر ای من گلد ادیشن

Thierry Mugler A*Men Gold Edition