تیری موگلر میرور دس وولوپتس-Thierry Mugler Mirror Mirror Collection-Miroir des Voluptes

عطر ادکلن تیری موگلر میرور دس وولوپتس-Thierry Mugler Mirror Mirror Collection-Miroir des Voluptes عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن تیری موگلر میرور دس وولوپتس-Thierry Mugler Mirror Mirror Collection-Miroir des Voluptes عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن تیری موگلر میرور دس وولوپتس-Thierry Mugler Mirror Mirror Collection-Miroir des Voluptes

عطر ادکلن تیری موگلر میرور دس وولوپتس-Thierry Mugler Mirror Mirror Collection-Miroir des Voluptes،عطری است سنگین، تلخ و رسمی بر پایه رایحه عود و تنباکو و ملایمتی از گلها.این عطر که توسط دو طراح بزرگ و مشهور به نام های Nathalie Lorson و Daphne Bugey خلق شد ، با رایحه ای اغواکننده و بسیار فریبنده برای مصرف در شب های سرد زمستانی و میهمانی های رسمی پیشنهاد می شود.

رایحه ابتدایی عطر با بوی گرم، شیرین، سنگین و تاریک تنباکو و گل رز آغاز میشود که حضور مشخص تنباکو حسی تلخ و دودی مانند به آن میدهد. با گذر زمان حس دودی تنباکو ملایمتر شده و عود بر آن غلبه میکند که سبب ایجاد رایحه چوبی سنگین و شیکی در عطر میگردد. همزمان با این تغییرات رایحه گل رز به همراه نعنای هندی حالتی گلدار و کمی مطبوع و ملایم به رایحه تلخ و گرم عطر میدهند و بخوبی آنرا مهار می کنند.

  • رایحه اولیه : رز , شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی : تنباکو , عود
  • رایحه پایه : دانه تونکا , چوب صندل سفید , مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر میرور دس وولوپتس

ادکلن تیری موگلر میرور دس وولوپتس

تیری موگلر میرور دس وولوپتس

ادکلن تیری موگلر میرول میرول کالکشن میرول دس وولوپتس

تیری موگلر میرور میرور کالکشن میقوا ده ولوت

Thierry Mugler Mirror Mirror Collection-Miroir des Voluptes