جیوانچی وری ایرسیستیبل-Givenchy Very Irresistible

عطر ادکلن جیوانچی وری ایرسیستیبل-Givenchy Very Irresistible عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جیوانچی وری ایرسیستیبل-Givenchy Very Irresistible عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن جیوانچی وری ایرسیستیبل-Givenchy Very Irresistible

عطر ادکلن جیوانچی وری ایرسیستیبل-Givenchy Very Irresistible، که توسط Dominique Ropion خلق شد ، محصولی قوی ، مدرن، گرم ، به یاد ماندنی و گلداری است که دارای تعطر خوش و اغوا کننده ای از گل رز و مگنولیا می باشد . این عطر با ماندگاری بالای خود برای مصرف در طول روز های خنک بهاری و یا ملاقات های رسمی پیشنهاد می شود.

در بطری با رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. پس از اولین اسپری از جیوانچی Very Irresistible روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی برگ مو، انیسه و برگ درخت لیمو خواهید شد. رایحه‌ی این ترکیب سه‌گانه، تازگی و شادی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از گل رز، ماگنولیا و صدتومانی ساخته ‌شده‌اند. بوی این ترکیب گلی، شادابی و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از گل رز طائف ساخته‌ شده‌اند. بوی این نت‌ شیرین، اعتمادبه‌نفس خوبی را در شما ایجاد می‌کند.

  • رایحه اولیه : برگ مو ، درمنه ، برگ درخت لیمو
  • رایحه میانی : گل رز ، مگنولیا ، گل صد تومانی

رایحه پایه : رز طائف

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیوانچی وری ایرسیستیبل

ادکلن جیوانچی وری ایرسیستیبل

جیوانچی وری ایرسیستیبل

Givenchy Very Irresistible