دیزل اونلی د بریو وایلد-Diesel Only The Brave Wild

عطر ادکلن دیزل اونلی د بریو وایلد-Diesel Only The Brave Wild عطری است تند و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلندیزل اونلی د بریو وایلد-Diesel Only The Brave Wild عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن دیزل اونلی د بریو وایلد-Diesel Only The Brave Wild

عطر ادکلن دیزل اونلی د بریو وایلد-Diesel Only The Brave Wild،توسط Antoine Maisondieu با رایحه ای تند و چوبی برای مصرف در روزهای گرم و بلند تابستانی خلق شد.

بطری Only The Brave Wild به شکل یک مشت ساخته شده است. روی این مشت سبزرنگ عبارت OTB Wild با رنگ سفید دیده می‌شود. این عبارت مخفف نام Only The Brave Wild است. روی انگشتان این مشت گره‌کرده، نشان تجاری دیزل که به شکل یک انگشتر است را مشاهده می‌کنید. درپوش استوانه‌ای بطری با رنگ نقره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

با اولین اسپری از Only The Brave Wild روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل سیاه، گریپ فروت و سنبل هندی خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و هیجان را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل شمعدانی، جوز هندی، کومارین و اسطوخودوس ساخته می‌شوند. بوی تند و شیرین این نت‌های گیاهی، هیجان و نشاط را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب سدر، علف وتیور، خزه‌ی اوک‌موس و نارگیل تشکیل شده‌اند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , علف لیمو , فلفل
  • رایحه میانی : کومارین , اسطوخودوس , شمعدانی , جوز
  • رایحه پایه : نارگیل , خزه درخت بلوط , خس خس , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیزل اونلی د بریو وایلد

ادکلن دیزل اونلی د بریو وایلد

دیزل اونلی د بریو وایلد

Diesel Only The Brave Wild