دیور جادور وویل-Dior J`Adore Voile 

عطر ادکلن دیور جادور وویل-Dior J`Adore Voile  عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیور جادور وویل-Dior J`Adore Voile عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن دیور جادور وویل-Dior J`Adore Voile

عطر ادکلن دیور جادور وویل-Dior J`Adore Voile ،ساختاری گلی، مُشکی و پودری دارد. بدون شک بوییدن این عطر احساسات اطرافیانتان را تحریک خواهد کرد.

بطری این عطر درست در همان پلتفرم جادورهای قبلی ساخته شده است. J’Adore Voile بوی شیرین و گلی ملایمی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به ویژه بهار و پاییز پیشنهاد می‌شود.مایع درون بطری به رنگ طلایی بوده و به خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. گردن بطری با رنگ طلایی که دارد، حس لوکس و شیکی به این دیور ملایم اضافه کرده است.

پس از اسپری کردن J’Adore Voile روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل رز خواهید شد. این ترکیب گلی و شیرین، شادی و طراوت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از گل بنفشه ساخته شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب گلی، تمرکز و انرژی مثبت زیادی خواهید داشت. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک تشکیل شده‌اند.

  • رایحه اولیه : گل محمدی
    رایحه میانی زنبق
    رایحه پایانی: مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور جادور وویل

ادکلن دیور جادور وویل

دیور جادور وویل

Dior J`Adore Voile