دیور فارنهایت ابسولوت-Dior Fahrenheit Absolute

عطر ادکلن دیور فارنهایت ابسولوت-Dior Fahrenheit Absolute عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دیورفارنهایت ابسولوت-Dior Fahrenheit Absolute عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن دیور فارنهایت ابسولوت-Dior Fahrenheit Absolute

عطر ادکلن دیور فارنهایت ابسولوت-Dior Fahrenheit Absolute ،توسط شخصی به نام Francois Demachy خلق شد که محصولی قوی ، ماندگار و فریبنده ای می باشد و با رایحه ای به یاد ماندنی و شیک ، برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد می شود.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و تلخ و کمی دودی حاصل از رایحه بخور به همراه رایحه گل بنفشه آغاز میشود. عطر تنها در این مرحله و برای دقایق کوتاهی با فارنهایت کلاسیک شباهتهای کمی دارد و سپس مسیری کاملا متفاوت را در پیش میگیرد. در ادامه رایحه گل بنفشه تا حد بسیار زیادی آرام گرفته و همزمان با این تغییر رایحه صمغ مر و چوب عود به عطر اضافه میشوند و رایحه بخور نیز قویتر میشود که همگی این تغییرات منجر به شکل گرفتن رایحه ای تاریک، تلخ، دودی و صمغی و در عین حال گرم و شیرین میشوند. دیور فارنهایت ابسولوت پخش بوی مناسب و ماندگاری بسیار خوبی دارد و قابل استفاده در فصول پاییز و زمستان می باشد.

  • رایحه ها : بخور خوشبو ، عود ، بنفشه ، مر

ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دیور فارنهایت ابسولوت

ادکلن دیور فارنهایت ابسولوت

دیور فارنهایت ابسولوت

Dior Fahrenheit Absolute