سی کی آبسشن مردانه-CK Obsession EDT

عطر ادکلن سی کی آبسشن مردانه-CK Obsession EDT عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۱۹۸۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کیآبسشن- CK Obsession EDT عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن سی کی آبسشن مردانه-CK Obsession EDT

عطر ادکلن سی کی آبسشن مردانه-CK Obsession EDT، محصول سال ۱۹۸۶کمپانی سی کی، توسط شخصی بنام BobSlattery با رایحه ی چوبی و شرقی خلق شد که در سال ۱۹۸۷ برنده ی جایزه FiFi گردید . این محصول که طراح بطری آن شخصی به نام Pierre Dinand بود ، در دهه ی ۸۰ به معروفترین و بی نظیر ترین عطر ها تبدیل گشت .

بطری این عطر در عین سادگی، در زمان معرفی‌اش به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین شیشه‌های دنیا شناخته می‌شد. روی شیشه نام Obsession و در پایین شیشه نشان Calvin Klein با رنگ تیره مشاهده می‌شود. در بطری با رنگ قهوه‌ای تیره‌اش هارمونی خوبی با رنگ بدنه‌ی عطر ایجاد کرده است.

به‌محض اولین اسپری از Obsession روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی تخم گشنیز، اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، گریپ‌فروت، نارنج، لیمو و دارچین خواهید شد. این ترکیب مرکباتی با شیرینی ملایمی که دارد، نشاط و طراوت را به شما هدیه می‌کند. با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب گل یاسمین، میخک صد پر، جوز هندی، مریم‌گلی، چوب رزوود برزیلی، درخت کاج و تمشک ساخته شده‌اند. آرامشی که از این نت‌ها می‌گیرید تا مدت زیادی در شما باقی خواهد ماند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از عنبر، چوب صندل، گیاه پاتچولی، مشک، وانیل و علف وتیور تشکیل شده‌اند.

  • رایحه اولیه : گشنیز ، اسطوخودوس ، ماندارین ، لیموترش ، گریپ فوروت ، ترنج ، دارچین
    رایحه میانی : جوز ، میخک ، گل یاس ، سیگ ، چوب قرمز برزیلی ، نوعی صمغ ، توت قرمز ، درخت صنوبر
    رایحه پایه : عنبر ، چوب صندل ، نعناع هندی ، مشک ، وانیل ، خس خس

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی آبسشن 

ادکلن سی کی آبسشن 

سی کی آبسشن 

CK Obsession EDT