سی کی آبسشن نایت زنانه-CK Obsession Night

عطر ادکلن سی کی آبسشن نایت زنانه-CK Obsession Night عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کیآبسشن نایت-CK Obsession Night عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی آبسشن نایت زنانه-CK Obsession Night

عطر ادکلن سی کی آبسشن نایت زنانه-CK Obsession Night، محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی سی کی با رایحه ی گلدار و شرقی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در ماه های سرد سال می باشد . عطر زنانه Obsession Night Calvin Klein که برگرفته از شور و اشتیاق شب های گرم تابستانی است ، با رایحه ای خنک و تلخ به مانند برق شبنم زیرنور مهتاب و تاریکی شب در باغی پر از گل های شب رو می باشد.

رنگ تیره و آبی شیشه‌ی این عطر به‌ویژه در بطری، شما را به یاد آسمان شب می‌اندازد. روی شیشه نام Obsession Night با خط درشت و با رنگ آبی به خوبی مشخص است.
به محض اسپری این CK کوچک روی لباس و یا محل نبض خود به سرعت بوی پرتقال ماندرین، گل‌های سفید، نارنج، گلپر و پرتقال تلخ به مشامتان خواهد رسید. این ترکیب شیرینی قابل توجهی را ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به گل‌های یاسمین، زنبق دره و رز می‌دهند. این ترکیب سه‌گانه شیرینی نت‌های قبلی را دوچندان خواهد کرد. در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. چوب صندل، دانه‌ی تونکا، عنبر، وانیل و چوب کشمیر گرمای ملایم و دلنشینی را ایجاد می‌کنند.

  • رایحه اولیه: ماندارین ، ترنج ، گل های سفید ، پرتقال تلخ ، گلپر
  • رایحه میانی: یاسمن ، گل یاس ، گل رز ، سوسن
  • رایحه پایه: چوب صندل ، لوبیا تونکا ، عنبر ، وانیل ، چوب کشمیری

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی آبسشن نایت

ادکلن سی کی آبسشن نایت

سی کی آبسشن نایت

CK Obsession Night

ادکلن کالوین کلین