سی کی اینکانتر فرش-CK Encounter Fresh

عطر ادکلن سی کی اینکانتر فرش-CK Encounter Fresh عطری است خنک. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کی اینکانتر فرش- CK Encounter Fresh عطری است مردانه و اسپرت.

عطر ادکلن سی کی اینکانتر فرش-CK Encounter Fresh

عطر ادکلن سی کی اینکانتر فرش-CK Encounter Fresh، محصولی جذاب ، خنک و جدید کمپانی سی کی است که با رایحه ی معطر و چوبی خود بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی می باشد . این عطر هوس انگیز ، شهوانی و ماندگار مخصوص آقایانی قدرتمند و ورزشکار طراحی شده است .

روی بطری نام Encounter Fresh و نشان تجاری کلوین کلاین را با رنگ تیره مشاهده می‌کنید. درپوش بطری با شکل مکعبی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. مایع درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. شکل هندسی بطری به شکلی طراحی شده که به‌راحتی در دست قرار گیرد. به‌محض اولین اسپری از Encounter Fresh روی پوست و محل نبضتان بوی نوشیدنی موهیتو و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب تند و مرکباتی هیجان و انرژی را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از هل، شکر و اسطوخودوس تشکیل شده‌اند. بوی این ترکیب شیرین شادی و هیجان را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از گل لادن، گیاه پاتچولی و چوب صندل ساخته می‌شوند.

  • رایحه اولیه: ترنج – مهیتو
  • رایحه میانی: هل – عرق نیشکر – اسطوخودوس
  • رایحه پایه: لادن – نعناع هندی – چوب صندل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی اینکانتر فرش

ادکلن سی کی اینکانتر فرش

سی کی اینکانتر فرش

CK Encounter Fresh

ادکلن کالوین کلین