سی کی وان شوک زنانه -Ck One Shock 

عطر ادکلن سی کی وان شوک زنانه -Ck One Shock عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر سی کی وان شوک فور هر عطری است زنانه و خاص.

عطر سی کی وان شوک زنانه -Ck One Shock

عطر سی کی وان شوک  (CK one Shock )، نسخه جدیدتر Ck One است با این تفاوت که پوشش شیشه ی آن از نئون و غیر شفاف و پرقدرت تر است.تولید و معرفی این عطر، برای طرفداران عطر سی کی وان خبر خوشایندی بود. سی کی وان که در سال ۱۹۹۴تولید شد، یک عطر مرکباتی است که قابلیت استفاده شدن توسط آقایان و خانم‌ها را دارد؛ اما سی کی وان شاک این‌گونه نیست. این عطر در دو نسخه‌ی جداگانه‌ی زنانه و مردانه، با نام‌های CK One Shock for Her و CK One Shock for Him تهیه شده است.

لازم است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرسازهای مشهوری مانند «Ann Gottlieb» و «IFF» انجام داده‌اند. بطری این عطر شرقی و گلی، بسیار زیبا طراحی شده و در نگاه اول شما را جذب خود می‌کند. بطری این عطر مانند شیشه‌ی نوشیدنی‌هاست. روی شیشه‌ی مات و سفید وان شاک، نام این عطر با رنگ‌های سیاه و صورتی پررنگ به چشم می‌خورد. در بطری با جنس فلزی‌اش هنگام باز و بسته شدن حس خوبی را در شما ایجاد می‌کند. پس از اولین اسپری از وان شاک روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی گل‌ ساعتی، کوکنار و صدتومانی خواهید شد. این نت‌های گلی و شیرین، شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورند. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از ترکیب گل یاسمین، نرگس، شکلات مکزیکی و شاه‌توت تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب گلی، طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از مشک، گیاه پاتچولی، عنبر و وانیل ساخته می‌شوند.

  • رایحه اولیه : گل ساعت , گل صدتومانی , گل کوکنار
  • رایحه میانی : توت سیاه , نرگس , یاس , شکلات
  • رایحه پایه : وانیل , مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی وان شوک

ادکلن سی کی وان شوک

سی کی وان شوک

Ck One Shock