عطر ادکلن اگنر استارلایت – Aigner Starlight

عطر ادکلن اگنر استارلایت – Aigner Starlight عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر اگنر استارلایت عطری است زنانه و جذاب .

عطر اگنر استارلایت (Aigner Starlight)، محصول سال ۲۰۰۸ که در ظاهری زیبا و رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای به دوستداران دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. ظاهر شیشه متناسب با نام محصول طراحی شده است و همچون ستاره‌ای روشن در آسمان تاریک شب جلوه می‌کند.

عطر اگنر استارلایت – Aigner Starlight

عطر ادکلن اگنر استار لایت از برند اگنر در سال ۲۰۰۸  در بطری زیبا و با بویی شیرین و میوه‌ای به علاقه مندان به دنیای رایحه ها معرفی شد .  این محصول در نت ابتدایی خود با بوی آناناس و ترنج کار خود را آغاز میکند . در نت وسط یا همان قلب رایحه ، زیره ی سیاه ، توت فرنگی و یاس خودنمایی می‌کند ، و در نت پایانی و اصلی و پایه ی خود  نعناع هندی حضور خود را به عرصه مینشاند ، حال آنکه  مشک ، وانیل و چوب صندل سفید آن را یاری می‌کند . ظاهر بطری این محصول متناسب با نام آن طراحی شده است و به مانند ستاره‌ای روشن در آسمان تاریک شب جلوه می‌کند . وجود این عناصر در این رایحه آرامش بخشی و آسوگی خاطر را به ارمغان آورده و با ترکیبی به رنگ بنفش ، این آرامش در روح و مغز مصرف کننده تزریق میشود . تم گرم و شیرین این عطر ، آنرا مناسب استفاده برای تمام فصول سال نموده و بانوان در رده ی سنی ۲۲ تا ۳۷ سال میتوانند از داشتن این رایحه برای هر نوع مناسبت و هر زمان و مکانی لذت ببرند . این رایحه مختص بانوان صاحب سبک و با ظرافت از عصر حاضر ، طراحی گشته است

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، اناناس (Pineapple)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : زیره سیاه (Caraway) ، گل یاس (Jasmine) ، توت فرنگی (Strawberry)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : درخت پچولی (Patchouli) ، چوب صندل (Sandalwood) ، وانیل (Vanilla) ، مشک (Musk)

عطر و ادکلن اورجینال خود را فقط از عطر لیلیوم تهیه کنید.

لینکهای مرتبط:

عطر اگنر استارلایت

ادکلن اگنر استارلایت

اگنر استارلایت

Aigner Starlight