هوگو بوس د سنت مردانه-Hugo Boss The Scent

عطر ادکلن هوگو بوس د سنت مردانه-Hugo Boss The Scent عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن هوگو بوس د سنت-Hugo Boss The Scent عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن هوگو بوس د سنت مردانه-Hugo Boss The Scent

عطر ادکلن هوگو بوس د سنت مردانه-Hugo Boss The Scent،عطری است مردانه، شیک و دوست داشتنی که با رایحه ای نیمه شاداب، شیرین و میوه ای مانند آغاز می شود که تند و تیزی مشخصی از زنجبیل نیز به همراه دارد. با گذر زمان اسطوخدوس به عطر ملحق شده و حسی گلدار و ملایم ایجاد می کند و همزمان با این تغییر زنجبیل نیز قوی تر می شود و همگی با هم ترکیبی نیمه شاداب، شیرین، گلدار و فلفلی و کمی تلخ را ایجاد می کنند.

رنگ شیشه‌ی این عطر خبر از تندی و آتش نهفته در میان بوی آن می‌دهد. روی بطری نشان Boss و در کنار آن نشان Hugo Boss به شکل عمودی و با چرخشی نود درجه‌ای به سمت چپ حک شده است. این استوانه بسیار محکم و قوی ساخته شده است تا هنگام استفاده‌های مکرر در طی روز خیال شما را از جهت مقاومتش راحت کند. روی گردن بطری نام The Scent با حروف بزرگ حک شده است. خطوط تیره‌رنگ فلزی که شیشه را احاطه کرده‌اند،نقش مهمی در بالا بردن مقاومت شیشه ایفا می‌کنند.

  • رایحه اولیه : زنجبیل
    رایحه میانی : اسطوخودوس
    رایحه پایه : چرم

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر هوگو بوس د سنت مردانه

ادکلن هوگو بوس د سنت مردانه

هوگو بوس د سنت مردانه

عطر هوگو بوس بوس د سنت مردانه

Hugo Boss The Scent