کالوین کلینعطر ادکلن سی کی آبسشن زنانه-CK Obsession EDP

عطر ادکلن سی کی آبسشن زنانه-CK Obsession EDP عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۱۹۸۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن سی کیآبسشن- CK Obsession EDP عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سی کی آبسشن زنانه-CK Obsession EDP

عطر ادکلن سی کی آبسشن زنانه-CK Obsession EDP، محصول سال ۱۹۸۵ از قدیمی ترین عطرهای کمپانی سی کی با رایحه ی تند و شرقی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در میهمانی های شبانه می باشد. عطر زنانه Obsession Calvin Klein (آبسشن کلوین کلاین) که توسط Jean Guichard خلق شد ، به دلیل ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در مراسم های رسمی و ملاقات های مهم در شب های سرد زمستانی  پیشنهاد می شود.

طراحی شیشه‌ی آبسشن شکل یک موشک را برای شما تداعی می‌کند. در بطری به رنگ قهوه‌ای تیره بوده و با نوشته‌های روی شیشه هماهنگی خوبی دارد. مایع درون شیشه نیز به رنگ طلایی است. این بطری با اندازه‌ی مناسب و متوسط خود به آسانی در کیف شما برای جابجایی جا می‌شود.

با اولین اسپری از آبسشن روی لباس و یا محل نبض خود، به سرعت بوی پرتقال ماندرین، پرتقال، وانیل، هلو، ریحان، نارنج و لیمو را احساس خواهید کرد. طراوت و شادابی این میوه‌ها به خوبی به شما و اطرافیانتان منتقل می‌شود. در ادامه و با سپری شدن مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌‌های آغازی به سمت نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها شامل ادویه‌های تند، گشنیز، چوب صندل، شکوفه‌ی پرتقال، گل یاسمین و رز، اوک‌موس و چوب درخت سرو هستند. تندی این عناصر به خوبی شما را هوشیار می‌کند. پس از مدتی طولانی، عنبر، مشک، وانیل و علف وتیور جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌های پایانی علاوه بر حفظ شیرینی نت‌های آغازی، گرمای ملایمی نیز به این ترکیب می‌افزایند.

  • رایحه اولیه: نت های سبز رنگ ، ماندارین ، وانیل ، هلو ، ریحان ، ترنج ، لیمو
    رایحه میانی: ادویه ، گشنیز ، چوب صندل ، شکوفه پرتقال ، گل یاس ، سدر ، گل رز ، بلوط
    رایحه پایه: عنبر ، مشک ، وانیل ، خس خس ، بخور خوشبو

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی آبسشن

ادکلن سی کی آبسشن

سی کی آبسشن

CK Obsession EDP

ادکلن کالوین کلین