آرماند باسی این رد-Armand Basi In Red EDP

عطر ادکلن آرماند باسی این رد-Armand Basi In Red EDP عطری است شیرین و ملایم. این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنآرماند باسی این رد-Armand Basi In Red EDP عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن آرماند باسی این رد-Armand Basi In Red EDP

عطر ادکلن آرماند باسی این رد-Armand Basi In Red EDP،رایحه ای مشابه با نسخه ادوتویلت دارد با این تفاوت که در این نسخه عطر گرمتر و شیرینتر شده و رایحه گلها نیز نقش پررنگ تری دارند و البته حس فلفلی و تلخ زنجبیل نیز متعادلتر شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و نیمه شاداب ترنج با حس مرکباتی دوست داشتنی اش آغاز میشود که رایحه زنجبیل و گلها بصورت ملایم و از همان ابتدا در کنارش به مشام میرسند. با گذر زمان عطر شیرینتر و گرمتر شده و رایحه گلهای یاس و بنفشه قویتر از ابتدا و به راحتی حس میشوند در حالی که حس تند و تلخ ملایمی از زنجبیل نیز به همراه دارند.

طراحی بطری های این محصول نشانه گر شور ، هیجان و عشق می باشد . همچنین سمبلی از گل و شکوفه های معطر بهاری است که از این رو برای فصل بهار بسیار توصیه می شود. پیشنهاد استفاده از این عطر برای ماههای گرم و استفاده روزانه برای شور و نشاط خود و اطرافیان است.

  • رایحه اولیه: ماندارین – ترنج- هل- زنجبیل
    رایحه میانی: بنفش برگ- گل یاس – گل رز
    رایحه پایه: مشک- گل سنگ- نمونه های چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آرماند باسی این رد

ادکلن آرماند باسی این رد

آرماند باسی این رد

Armand Basi In Red EDP