تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver

عطر ادکلن تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر تام فوردگری وتیور عطری است مردانه و کلاسیک.

عطر تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver

عطر ادکلن مردانه گری وتیور از برند پر آوازه و با قدمت و سرشناس تام فورد در سپتامبر سال ۲۰۰۹ با رایحه ی غالب خس خس طراحی گردید . رایحه ی چوبی و معطر عطر ادکلن مردانه تام فورد گری وتیور مناسب فصل بهار و تابستان میباشد.  این عطر تند و خنک شیشه‌ی جذاب و مردانه‌ی شیکی دارد. این شیشه‌ی کلاسیک بسیار ساده و هوشمندانه طراحی شده است. روی بطری سفید رنگ Grey Vetiver در یک کادر نقره‌ای‌رنگ، نشان تجاری تام فورد و در پایین آن نام Grey Vetiver را مشاهده می‌کنید. در بطری با رنگ نقره‌ای و خطوطی که روی خودش دارد، جذابیت شیشه را دوچندان کرده است. عطر تام فورد گری وتیور با رایحه ای تند و تلخ مخصوص آقایانی است که به ظاهر خود اهمیت داده و دوست دارند از محصولاتی با ماندگاری بالا و مدرن استفاده کنند . عطر ادکلن مردانه تام فورد گری وتیور حسی شبیه به قدم زدن در جنگلی پر از درختان زیبا با رایحه ای از چوب های مختلف را برای مصرف کننده ی خود تداعی می کند.

به‌محض اولین اسپری از Grey Vetiver روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گریپ‌فروت، مریم‌گلی و شکوفه‌ی پرتقال خواهید شد. این ترکیب سه‌گانه، با شیرینی ملایمش، طراوت و شادابی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب ریشه‌ی گل زنبق، جوز هندی و فلفل پیمنتو تشکیل‌شده‌اند. تندی این ترکیب، انرژی فراوانی را به شما منتقل خواهد کرد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود علف وتیور، نت‌های چوبی، عنبر و خزه‌ی اوک‌موس وارد عرصه شده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این ترکیب تازگی و تمرکز عمیقی را در شما به وجود خواهد آورد.

  • رایحه اولیه: مریم گلی، گریپ فروت،شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: دانه جوز هندی، فلفل فرنگی (شیرین)، ریشه زنبق
  • رایحه پایه: وتیور، کهربا، نمونه های چوبی، خزه بلوط

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد گری وتیور

ادکلن تام فورد گری وتیور

تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم

Tom Ford Grey Vetiver