عطر ادکلن آگنر بلک زنانه-aigner Black

عطر ادکلن آگنر بلک زنانه-aigner Black عطری است گرم. این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آگنر بلک-aigner Black عطری است  زنانه و شیک.

عطر ادکلن آگنر بلک زنانه-aigner Black

عطر ادکلن آگنر بلک زنانه-aigner Black،اگنر بلک عطری ماندگار و با پخش عالی است که شادابی را برای فرد به ارمغان می آورد. رایحه Aigner Black از نوع مرکبات معطر می باشد. مناسب ترین زمان برای استفاده این عطر زنانه شب های زمستان و در مهمانی ها و پارتی ها است. این عطر یاد اور مرکبات می باشد.

بطری این عطر بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. روی بطری نام Aigner Black با رنگ طلایی چاپ شده و دیده می‌شود. در بطری هم با رنگ طلایی و شکل دایره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روی در بطری نشان ایگنر حک شده و خودنمایی می‌کند

وقتی Black Etienne را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی چوب صندل، پرتقال ماندارین، میوه‌ی یوزو، نارنج و وانیل خواهید شد. بوی چوب صندل رفع افسردگی، ایجاد تعادل روحی و آرامشی عمیق می‌شود. نارنج و پرتقال ماندارین هم که عناصری مرکباتی هستند، با بوی شیرینشان شادی و نشاط را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اما وانیل؛ وانیل که بوی شیرین، تند و گرمی دارد، باعث بالا رفتن هیجان در شما می‌شود.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آگنر بلک 

ادکلن آگنر بلک 

آگنر بلک 

aigner Black