بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم-Bvlgari Jasmin Noir L’Elixir EDP

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم-Bvlgari Jasmin Noir L’Elixir EDP عطری است با رایحه گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازارعطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم-Bvlgari Jasmin Noir L’Elixir EDP عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم-Bvlgari Jasmin Noir L’Elixir EDP

عطر ادکلن بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم-Bvlgari Jasmin Noir L’Elixir EDP،از نظر رایحه شباهت های مشخصی با خواهر بزرگتر خود دارد با این تفاوت که با افزودن صمغ های درختی کمی تلخ تر شده و اسپری کننده زیبایی نیز به شیشه افزوده شده است.

بطری این عطر بسیار خاص و شیک طراحی شده است. این شیشه درست مانند شیشه‌های کلاسیک و قدیمی یکی بالون روی خودش دارد که به‌وسیله‌ی فشردن آن، مایع درون بطری روی محل نبض شما اسپری می‌شود. روی شیشه‌ی سیاه‌رنگ Jasmin Noir L’Elixir نام این عطر با رنگ روشن کار شده است. گردن و نازل بطری با رنگ طلایی ساخته‌شده‌اند تا حسی لوکس و مجلل را به بیننده و صاحب عطر منتقل کنند.

رایحه ابتدایی این عطر با بوی نیمه شیرین و نسبتا شاداب گل های یاس و مریم آغاز می شود که تلخی ملایمی نیز در آن وجود دارد. شروعی آرام و بسیار دوست داشتنی. در ادامه رایحه گلی کمی قوی تر شده و بدلیل وجود رایحه بادام تلخ و دلنه های تونکا و صمغ های درختی حسی تلخ و جدی و رسمی به خود می گیرد.

  • رایحه اولیه : پرتقال , قند , ترنج , فلفل صورتی
  • رایحه میانی : گل مریم , یاس , بادام
  • رایحه پایه : درخت نراد , مشک , صمغ گیاهی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم

ادکلن بولگاری جاسمین نویر له الکسیر ادو پرفیوم

بولگاری جاسمین نویر له الکسیر

Bvlgari Jasmin Noir L’Elixir EDP