پاکو رابان پور اله-Paco Rabanne Pour Elle

عطر ادکلن پاکو رابان پور اله-Paco Rabanne Pour Elle عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پاکو رابانپور الهPaco Rabanne Pour Elle عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن پاکو رابان پور اله-Paco Rabanne Pour Elle

عطر ادکلن پاکو رابان پور اله-Paco Rabanne Pour Elle،عطری ملایم و گلی است برای بانوان تولید و به بازار عرضه گردید.این ادکلن در ابتدا با رایحه ی ماندارین، فریجا و فلفل سیاه آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی گل رز و یاسمن بزرگ گیاه می رسد و در انتها به رایحه ی هلو و کهربا ختم می شود.برای پاکو رابان، فلز ،عنصر همیشه حاضر در محصولاتش ،سمبل عصر مدرن است.رایحۀ آن نفسانیت ذاتی فلز را فرا می‌خواند.در Pour Elle قدرت مسحورکنندۀ نت‌های گل و عنبر به زیبایی با هم درمی‌آمیزند تا این جوهره را بسازند. نت‌های مرموز و نفسانی کارو – کاروند، گلی از آفریقای جنوبی، و ماسویا بارک این اثر را برجا می‌گذارند. در مرکز شیشۀ کاملا سفید آن امضای طراح به صورت حلقه‌ای فلزی که سمبل ابدیت و ابدی‌هاست به چشم می‌خورد و می‌توان نیم‌نگاهی به رنگ گوشتی عطر انداخت.

پاکو رابان پور اله برای مصرف در روزهای بهاری مناسب بوده و حسی سرشار از اعتماد به نفس و جذابیت را برای بانوان شیک پوش به ارمغان می آورد.

  • رایحه اولیه : آلو , زردآلو , فریزیا , فلفل صورتی , فلفل , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : رز , گل یلانگ , یاس تاهیتی , یاس
    رایحه پایه : چوب ماسویا , چوب صندل سفید , هلو , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پاکو رابان پور اله

ادکلن پاکو رابان پور اله

پاکو رابان پور اله

Paco Rabanne Pour Elle