دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme،یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خرید هدیه برای کسانی است که دوستشان دارید.این عطر برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

وقتی دلچه گابانا پور فم را روی پوست و محل نبضتان اسپری می‌کنید، متوجه بوی شکوفه‌ی پرتقال، تمشک و پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب مرکباتی با بوی شیرینش به شما شادی و انرژی را هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده‌اند. بالا رفتن انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفس از آثار استشمام بوی این نت‌ها هستند. پس از مدتی طولانی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. شیرینی مارشمالو، وانیل، چوب صندل و گل آفتاب‌گردان عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این نت‌ها انرژی و حرارت را در شما به بالاترین میزان می‌رسانند.

بطری این عطر بسیار ساده و شیک طراحی شده است. روی بطری نشان تجاری دولچه اند گابانا و در پایین آن نام پور فم با رنگ طلایی چاپ شده و خودنمایی می‌کند. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ جذابش شیشه را زیباتر کرده است.

  • رایحه آغازی:شکوفه‌ی پرتقال، تمشک و پرتقال ماندارین
    رایحه میانی:گل یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال
    رایحه پایانی:شیرینی مارشمالو، وانیل، چوب صندل و گل آفتاب‌گردان

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دلچه گابانا پور فم

ادکلن دلچه گابانا پور فم

دلچه گابانا پور فم

ادکلن دی اند جی پور فمه

ادکلن دی اند جی پور فم

Dolce Gabbana Pour Femme